återvinning och finbesök

idag klev jag upp vid halv nio och stökade runt lite, började med att jag plockade undan några öl burkar och mjölkkartonger till att jag fixade iordning en hel återvinningsstation i uthuset, blev riktigt bra faktiskt och nu slipper jag (förhoppningsvis) alla ölkartonger och dylikt som ständigt dyker upp i varje hörn. mer än så har jag inte hunnit med, förutom att ätit lunch, blev fisk, färskpotatis och rom sås som blev över sedan middagen igår, gott dä.

nu sitter jag mest och väntar på att mamma, elin, elin och emelie ska komma hit. dom hade börjat åka så antar att dom är här om ca trettio min.. tänkte hinna duscha innan, men insåg att man lär bli lika svettig igen i den här värmen, så jag sitter nog kvar här ist..

ajo, gick ju in i vecka 36 i fredags oxå, det tar sig.. och jag tror varje kväll att det är dax, känns precis som ungen försöker pressa sig ut, härlig känsla det där ; )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar