en vilodag

tamtitam, idag ligger jag bara i sängen med värmekudden och tittar på tv. mens och ryggvärk tillsammans med världens smärta i ljumsken/bäckenet, känns som allt pressas utåt, precis som om bebis är påväg ut, men inga andra tecken på det, förutom just mensvärken och några små sammandragningar, men så har det varit de senaste dagarna och sånt kan ju komma dagar, veckor (?) i förväg.. så förväntar mig ingen tidigare förlossning, går nog tiden ut och över som de flesta andra, inget mig emot egentligen. känner ingen direkt stress för att jag måste föda nu, finns så mycket jag vill hinna göra innan, så får se varje dag som en liten extra bonus dag till att sova ut och göra precis det jag känner för ist, även fast man hellre hade gosat med liten såklart, menmen.

imorgon ska vi på vårat sista besök på mvc, (som planerat).. ser fram emot det, ska bli spännande att höra hur långt ner lill*n skjunkit och tänkte även be henne kika om jag öppnat mig någonting, eftersom jag haft sånna förvärkar bitvis, inget jag förväntar mig men kan vara kul att veta.

nej, nu ska johan sätta sig och lira någon turnering och jag ska komplitera bb väskan med lite små stuff och prov bädda spjälsängen med de nya sängkläderna och allt, sedan blir det sängen igen. take care!


update

blev bakning av tekakor ist som är på jäsning nu.. gjorda på skrädmjöl som ska vara en nyttigare variant, får se vad det blir för någonting, utbakning nu.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar