mer bak

mvc besöket gick bara fint, värdena såg bra ut, barnet låg så långt ner att hon inte kände huvudet längre och hade ett hjärtljud på 136, mitt sf mått hade växt med en cm sedan sist och inget protein i urinet, så ja.. inget speciellt att tillägga om det, fick en ny tid den 14sep, alltså 4dagar efter bf, så det hoppas vi ska slippa gå på, men man vet ju aldrig.

då jag kom hem började jag att, ja... baka direkt, oväntat. det blev lurbullar (bullar med smörkrämsfyllning) och två dubbelflätade franskor. lurbullarna är på jäsning fortfarande och ska in i ugnen om 30min då franskorna ska vara färdiga. känns så kul att baka nu då vi har en extra frysbox att lägga allt i, förut kunde jag inte alls baka som jag ville då det fyllde upp våran lilla frys direkt..

aja, nu ska jag in på jotex hemsida och kika om jag hittar något att beställa för deras "50%på valfri vara erbjudande" som jag hittade i brevlådan och sedan ska man väl äta nån middag. tjing!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar