min första lediga dag

idag blev det en sväng på birsta (igen) med jessica. Hittade tillslut en amingsbh, den enda på hm som fanns i stl 75, annars var det bara 80 och 85, så den fick duga. en massage olja, en glasflaska som jag ska göra egen vinäger/olja i, ett linne för 20kr på myrorna och en snurrande tapas bricka som mamma fick som inflyttningspresent.

just nu har jag garvat så mycket så jag trodde det var dax att föda, jag och johan har suttit och kollat igenom en massa gamla teckningar och stuff som jag och robin har gjort. "grattis mamma, du får 20kr jag är inte så rik" haha, ett fint litet vykort från robin till mamma på nån födelsedag.

imorgon ska jag ha en riktig donar dag, baka bullar och bröd, göra saft, rensa lite ogräs, byta sängkläder, tvätta, göra biffar att frysa in osv.. längtar faktiskt, älskar sånna dagar. nu ska jag göra lite kaffe!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar