några nätter i stan

nu blir jag stadsbo, eller åtminstonde för några dagar. tänkte åka in imorgon och sova en natt hos mamma i haga, så slipper jag kliva upp så tidigt och är redan på plats tills på torsdag då jag ska träffa sandra. och på torsdag eftermiddag/kväll ska jag, mamma och förmodligen carina ta en sväng på birsta. på fredag ska vi på surströmming i huli, så då känns det onödigt för mig att åka hem på torsdag kväll för att sedan åka in igen på fredag, speciellt eftersom det är så sjukt jobbigt att köra bil nu då lill*n envisas med att ha benen på, under och vid mitt revben helatiden. så johan kommer in till stan efter jobbet på fredag istället och vi stannar tills på lördag. buuh, kommer få hemlängtan.

nej, nu ska jag lägga mig i sängen och försöka hitta någon passade liggställning. höger går inte för då känns det som jag mosar sönder bebisens ben som ständigt trycks ut där, vänster sida går aldrig, har aldrig gjort, kommer aldrig att göra.. och ryggen gör så ont efter ett tag att ligga på och ja, mage är ju rätt uteslutat. wish me luck!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar