nu är det nära


började dagen vid tio med en lunch (bakad potatis och skagen, Mmmh) och shopping runda med världens sötaste sandra, riktigt trevligt. Kom hem med två små pyjamaser, hallonbladste och ett par benvärmare. sedan gick jag upp till mormor där jag parkerat bilen tidigare och la mig i soffan och vilade, fortfarande sån mens och ryggv'ärk.
 
inatt somnade jag inte fören vid halv fem, hade sammandragningar och värkar som höll i sig från kl 2 till 4, kom med 2-6 min mellanrum oregelbundet, vissa väldigt kraftiga och andra kändes ingenting alls, blev iaf tvungen att ringa in till förlossningen och hon sa att jag var i start skedet, men att jag skulle avvakta tills alla värkarna var lika kraftiga och kom regelbundet, att det lika gärna kunde lugna ner sig för att komma tillbaka imorgon kväll (nu ikväll), frågade iaf hur länge det kunde dröja innan det satt igång och hon sa timmar likaväl som någon dag.. alltså inte en vecka (?) får hålla tummarna för att jag klarar helgen, för imorgon är det surströmming i huli och det har jag sett fram emot, men på lördag är du så välkommen så : )

ja, iaf efter jag varit på stan och hos mormor idag, så åkte jag till mammas lägenhet, duschade och gjorde mig i ordning för en birsta sväng med henne, carina och elin. unnade mig själv lite saker för en gångs skull, var längesen nu.. ett par svarta jeansleggins, en svart längre munk, jack/tröja, ett läder diadem och ett par svarta stövlar.

var även och knäppte kort på mitt ärr idag, som ska skickas in till försäkringsbolaget mitt, kan nog bli en fin slant.. nej, nu ska jag lägga mig, kommer nog slocka direkt. håller tummarna för en lugn natt, behöver verkligen få lite sömn. imorgon ska jag träffa jessica och se hennes nya lägenhet.. jaja, gonatt!

Elin skriver:

What, omg är det på gång nu redan. Guuud du måste lova o meddela lr be yvonne meddela mig så fort de skulle bli av=D

Tess skriver:

Får rysningar jag!! Det är på gång gumman!! Åh är så glad för din skull!!! blir alldeles till mig jag!!



Håll mig uppdaterad!!



Love


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar