30 grader kallt, tomtar överallt.. osv.

äntligen lite kyla, lite mer snö på det här och sedan några grader varmare så är jag redo för vintern. funderade starkt på att köpa en skoter till mig själv i år, men insåg snart att det förmodligen inte skulle bli nå många turer iaf, pgr av att noel inte riktigt kan sitta själv än och det kan ju vara en fördel, eftersom han lär vara me de flesta av ggrna. så det får bli till nästa år ist, eller förmodligen inköp i sommar.. johan skulle iaf knåpa ihop sin skoter, så då har vi ju åtminstonde en och den tillsammans med niclas och emmas skoter och kälke borde man kunna få ihop åtminstonde en tur (i 30km/h, upp till nått vatten, grilla en korv och för att sedan åka hem(?)antar att det är så det kommer se ut så länge småpojkarna är med, men det är ju mys de å.. skillnad på skotertur och skoootertur. jaja, nu ska jag dricka en kopp kaffe på teet och sedan blir det till att göra sig klar för dagen. Noel ligger och sover i vagnen (inne) och det gör han förmodligen och hoppningsvis 1-2timmar till, så jag hinner stöka på med allt jag tänkt.

ikväll kommer brorsan upp och förmodligen mamma med, tjatade lite på henne.. men jag tror det inte hon är så svår att övertala då det gäller det, hade ju ändå tänkt kika upp imorgon så. jaja, ha en bra dag och spring fort så ni inte fryser fast.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar