en liten uppdatering från mig, till er alla.

det är så fullt upp hela dagarna och kvällarna känner jag, men det är bra skit. älskar att ha händerna och huvudet fullt av saker, känns så sjukt meningslöst att göra av med dagarna på ingenting, dom varar ju inte för evigt.

idag har jag iaf varit hos emma, blev mest bara ett jäkla ringande till diverse skit för min del, men kaffet var gott och alltid trevligt att få prata av sig lite under dagen. imorgon ska jag, noel, emma och anton på föräldraträffen på bvc och på torsdag ska vi hälsa på eleine och lilla alice, mys : ) på fredag har vi ännu inget planerat och på lördag blir det lilla julafton med johans släkt och sedan på söndag blir det julhandel. så dagarna rullar på som dom ska.

nu sover noel och antar att johan somnar snart oxå, som förmodligen ska upp snart och skotta igen. ska mysa ner mig under täcket nu, upp med tuppen imorgon! gonatt!

.. och snart kommer elin hem! : D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar