mammaträff och bebisdater

idag klev jag upp vid halv åtta och hade för en gångs skull en lugn morgon innan jag skulle iväg till emma och sedan mammaträffen (eller vad det heter?). noel väckte jag inte upp fören strax innan nio, gjorde klar honom halvt sovandes uppe i sängen och sedan åkte vi iväg.

idag pratade vi en massa om mat och första smakproverna, jätte intressant och vi fick med oss en massa bra information hem. Noel åt även gröt idag och nu fick han nog över 2teskedar och har mått jätte bra på det, så till veckan kan vi nog utöka till riktiga portioner skulle jag tro, åtminstonde lägga på några teskedar till. han öppnar munnen stort, skrattar och smetar i sig, en och annan hand kommer gärna in imellan också då han ska slicka och suga av allt klet som kommit utanför.

jaja, inget mer att uppdatera.. mer än att jag, noel, emma och anton ska åka ner till eleine och alice imorrn, malin och hennes lillkille skulle också vara där, så det blir en riktig bebisträff, mys dä.. : )

house of wax är ju även nu på tvn, själv har jag redan sett den en gång och känner inget större behov av att se den igen, men ni som vill se en halv naken paris hilton springandes i ett hus av vaaax... bör ju se den, för det är precis så innehållet ser ut, house of wax.. Haha, ja. vad kul för er..

Gonatt!

Anna L skriver:

Men tackar;) Det var snällt:D

Emelie skriver:

Vad bra att han är stark i nacken :D David hatade att ligga på mage :P Nu älskar han det! :D Alltså när han sover :)

David blev 1 år i fredags :D Han börjar bli stor :)

Elin skriver:

Jag vet, hatar bara att säga hejdå osv. Häromdagen började jag gråta bara för att jag inte fick äta upp min julgröt. Typ som ditt sms när du fick en burger ist för kebab. Haha, jaja kommer kännas jätteskönt så fort jag kommer hem!:)Längtar efter att flytta in i lägenheten igen och fixa i den. Kommer på söndag så vi kanske hinner ses innan jul:) Loveu


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar