morfar på besök

idag åkte ju som sagt jag och emma tillsammans med smågrabbarna våra ner till eleine och alice, blev en massa prat och kaffe.. och min bebis var gnällig, han brukar ju bara orka vara vaken 1,5timme på morgonen och sen drar han en första vila på minst 2timmar, men idag blev det hattigt och en massa små vila på 20-30min åt gången, så det har varit en små gnällig kille idag, men nu sover han äntligen och har sovit ett tag, skönt.

pappa och helene tittade även in till oss förut på en kopp kaffe, så det var trevligt.. men noel vaknade aldrig och då dom skulle åka, lite små besvikna av att han inte velat vara vaken, så vaknade han.. så morfar fick tillslut några efterlängtade kramar av lillen och noel möös i famnen : )

nu ska jag ta bort allt vad smink heter och ta mig en dusch, ta på mig mina största och mjukaste kläder och ta en kopp jul te (som jag beställt på aromia).. imorrn blir vi tack och lov bara hemma var längesen sist, har bara flängt runt hela veckan. sedan på eftermiddagen kommer brorsan hit och ska sova över.. skoj : D som förövrigt tog körkort i förr går, han är bäst.. och min chaufför (någon gång) i sommar : )

ewe skriver:

Ja hela dagarna är det gnäll =) Tack desamma(att du har en fin son=))


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar