..och detta fick jag

- presentkort ikea 800kr + ett till (tillsammans med johan)
- presentkort boom 500kr
- presentkort barracuda 500kr (till fisket i sommar :D)
- ett set med 1000(?) olika ögonskuggor
- ett fint halsband med texten "follow your heart"
- förkläde + bakset
- duschcream och peelingboll
- tofflor i ull
- en bodybutter från bodyshop
- vinterkängor av johan, efter att ha gnällt över mina joggingskor sedan snön kom ;b
..och en massa mer!

ser framemot då vi stökat bort julen, så man kan in och bränna lite pengar och presentkort på inredning, för jag vet exakt hur vi ska ha det : ) vi har delat upp rummen så jag får inreda kök och vardagsrummet nere och johan fin/matrummet och vardagsrummet uppe.. och resten har vi väll tillsammans eller nått ;b

aja, tack allihopa iaf, synd att jag inte hade några pengar att köpa något tillbaka för, Haha! (skämt o sido)


jess skriver:

hej gumman ringde förut men inget svar :) du kan väl ringa imorgon när du ha tid puss locve u!

eleine skriver:

Hej. Vet inte om jag skrivit redan, minnet är dåligt numera haha. Men de där om skissen, det får du jättegärna göra. Spännande :) Hoppas ni haft en bra jul och Gott nytt år!! :) Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar