snabb uppdatering

igår kom emma, niclas och anton till oss på middag och jag färgade håret på emma. sedan då dom skulle åka hem fick vi strömavbrott, så vi bestämde oss för att åka ner till pappa o sova där, vi hade ändå kåken för oss själva så det passade in perfekt. imorse gick jag en promenad till emma och sedan tog vi en kort långpromenad, alltså vi gick en kort bit på långtid och sedan blev vi bjudna på god lasagne oss dom.

nu har vi precis kommit hem igen, noel ska nattas och jag ska ta en dusch. imorgon blir bara en slö dag hemma, torsdag med troja (?), på fredag ska jag iaf på efterbesök på mvc, sedan ska jag och emma en sväng på rusta och toys r us.. så hon följer med mig på mvc istället för johan, så slipper han dra från jobbet..

jaja, antar att ingenting av det här intresserar er egentligen, så jag slutar här... dax att hoppa in i duschen! : )

Emma S skriver:

Jag tyckte det var ganska bra uppdatering eftersom jag ibland glömmer rätt fort. haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar