ännu en birsta tur

har precis kommit hem ifrån en eftermiddags/kväll på birsta tillsammans med therese, åkte ner direkt efter jobbet och träffade mamma och halva släkten en sväng, sedan hämtade jag upp therese i nacksta, tog en snabb tur till hennes nya lägenhet och efter det begav vi oss till birsta. två tröjor, en cacao body butter, cocos duschcream och en massa små plock från öb fick följa med mig hem.. nu är jag trött och ska lägga mig och sova, upp tidigt imorgon för att ha öppningen, vilket resulterar i att jag slutar senast halv ett.. får se vad man hittar på då, men blir förmodligen bara till att åka hem och vila.. träffade även världens sötaste jossi där ute en sväng, alltid lika trevligt : )

nej, nu blir det fika och sängen.. gonatt!

ajo, juste sista arbetsdagen imorgon.. sedan lång ledigt, tack!

tess skriver:

Tess skriver:

tack själv gumman. var jättetrevligt att äntligen ses!! och snart har vi båda mer ledighet och mer tid att umgås på!!



kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar