birsta



Åkte som sagt in till birsta efter jobbet och mötte upp mamma, carina och elin.. gick runt en sväng på birsta city, blev bara ett par örhängen köpte, sedan avslutade vi på själva ikea, så nu har jag hittat skötbordet vi ska köpa på måndag. fint, praktiskt och billigt, blir perfekt det. Fick även den här söta dressen av mamma idag, som lill*n ska ha på sig på bb som första plagg : )

Ikväll blir det som sagt lugnt för oss, vädret gör det lätt för en, då man inte har någon lust att ta sig ut. Så det blir sängen, nån film och vila. Får se vad som händer imorgon, funderar på att ta en sväng till stan och träffa therese, beror helt på vad man känner man orkar imorgon, just nu känner jag bara för att sova, sjukt trött.

Ajo, juste.. elin kmr förmodligen hem nästnästa vecka, precis den veckan min ledighet börjar. Kan inte bli bättre, så nu håller jag tummarna stenhårt för det, vore helt jävla perfekt! : D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar