en liten resume

Då har vi precis kommit hem igen, åkte som sagt ner till emma och niclas och hälsade på, jätte fint hade dom fått det och anton var världens finaste lilla pojke.. vi blev där ett bra tag sedan bar det av ner till indal för att äta mat, blev en blandsallad med en massa vitlöksdressing. på vägen hem stannade vi till hos tomas en sväng och ikväll blir det film hos han och nattalie.

Ajo, fick även världens mensvärk imorse, små sammandragningar och sjukt ont i vekryggen, allting kom nästan samtidigt så det kändes obehagligt som fan. ringde in till förlossningen för att få klar tecken att allt var okej och enligt dom så var det ingen fara, så länge det inte var ihållande och sammandragningarna kom regelbundet, de bad mig vila och fundera en extra gång över om jag skulle orka jobba i veckan... men allt gick över av sig själv och nu känner jag mig fit for fight igen.. men kan hoppas det inte händer igen på ett tag, vill helst ha lill*n kvar i magen några veckor till.

nej, nu ska jag lägga mig o vila i sängen en sväng innan vi ska rulla iväg igen..



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar