en lördag

idag är jag trött, trött, trött.. inte för att det blev så jätte sent igår, men tillräckligt för att jag ska känna mig halvt levande. har precis plockat och städat ihop lite och tagit en dusch, mer än så har inte hänt. ska ta på mig nått annat än morgonrocken sedan ska jag tvinga med mig johan ut på altan på lite kaffe och fika.

senare idag ska vi nog ta en sväng ner till emma och niclas, för att se deras lilla underverk anton som bara är några veckor gammal, mys : ) och ikväll blir det lugnt åtminstonde som jag känner just nu iaf och sedan ska jag unna mig en godispåse, det känns som år sedan och jag ska passa på att äta lite gotta nu då man ändå har det extra, för sedan blir det inge onyttigheter på ett tag.

nej, nu måste jag ta tag i dagen.. ha en trevlig helg allesammans!

..och just  det! om en vecka är vi på furuvik med johan kusiner, skoj de.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar