nedräkning

blir bara en snabb uppdatering och inga bilder idag heller, för jag orkar inte. har haft världens jobbigaste arbetsdag, som resulterat i ännu mer värkande och uppsvällda ben och fötter, det gör faktiskt sjukt ont då jag går. så den här kvällen kommer tillbringas i sängen, framför tvn eller datorn. Skötbordet är iaf färdigmonterat, fast inte inställt på sin plats i badrummet än, då vi måste göra om lite och flytta på tvättmaskin och torktumlare.. bb väskan är packad iaf, så jag är redo om det skulle få för sig att sätta igång, dock inte idag.. för idag har jag ingen som helst ork eller lust att föda.

nu ska jag lägga mig i sängen och kika på tv, kanske sover lite oxå..

..3 dagar kvar till mammaledigheten!

linn skriver:

Redan mammaledig? Måste du ta av de dagarna så tidigt?

My ♥ Karlsson skriver:

svar; okej, tror jag det.. hoppas det blir bättre då :)

själv äre kalaspuffar här, tack som frågar.

Carro skriver:

Linn: Redan mammaledig? jag blir ledig i fem veckor och har jobbat konstant hela sommaren. och nej jag kmr inte ta ut några dagar alls, behöver inte det... eftersom jag lagt undan en massa pengar, då jag som jag tidigare sa inte varit ledig nått i sommar.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar