ännu ett bvc besök

då har vi varit på bvc igen, 6200g och 60cm lång och två månader imorgon, låter rimligt! efter vi var klar där så åkte vi ner till emma och anton, där jag tröck i mig två kaffe koppar och noel fick låna antons babygym lite, men han var alldeles för hungrig för att gilla det, så han fick äta, blev trött och ja, somnade. ska väl köpa honom ett eget bara han börjar visa lite intresse för det.

imorgon ska vi ju som sagt knäppa kort för tidningen och sedan ska jag på panduro och köpa en massa jul pyssel som jag och emma ska knåpa med på söndag, då grabbarna ska få vara med små killarna våra undertiden.. älskar att pyssla och speciellt till jul, så det ser vi fram emot! : )

nej, nu ska jag ta mig någonting o äta innan noel vaknar!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar