en mysig helg

igår åkte jag ner till emma och hade som tänkt fortsätta med julkorten, men med två barn under halvåret borde vi insett att det inte är helt enkelt, blev inte alls mycket gjort. och då grabbarna våra var borta och skruvade på nån skoter så kunde vi inte be om hjälp där heller. vi stannade kvar där över middagen och johan gjorde som alltid god mat till oss, börjar bli bortskämda nu men det får gärna bli en vana! ;)

resten av kvällen kom och gick det en massa olika folk hela tiden och tillslut fick jag och emma tiden att sätta oss med julkorten igen och jag blev äntligen klar, skönt! senare på kvällen såg vi på paranormal activity men hann tyvärr inte se den klart, då den tog sån tid att se eftersom våra söta barn skulle vakna om vart annat båda två och väcka varandra.. slutade med att johan somnade på golvet där och jag bestämde att vi skulle åka hem, så jag slapp somna vid ratten.

idag har iaf johan lovat att vi ska fixa ordning på noels rum och i sovrummet, ingen lust att göra någonting annat ändå.. regn och rusk, burr!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar