ett komplett sovrum

puh, nu är jag äntligen färdig med vårat sovrum. plockat ur bokyhyllan med saker som var kvar efter johans farmor o farfar bodde här, har inte orkat städa där då det ändå inte var någon plats vi var i behov av att ha grejer i. sedan har jag torkat, satt in kort i ramar och satt upp, fixat med lite ljus, nya krukor, blommor osv. så nu blev det riktigt fint där. sovrummet är ett rum jag inte orkat lagt någon speciell energi på tidigare, men nu då vi har Noels rum intill och ändå ska börja göra iordning där, så var det lika bra att fixa allt på en gång.. lägger upp lite bilder på det imorgon! : )

nu ska jag mysa ner mig i sängen, efterlängtat och välförtjänt! Godnatt världen!

cassandra skriver:

fin blogg:) har du gjort designen själv?:)

Anonym skriver:

Hejsan :D



Vill du komma åt Nellys rea innan alla andra? Gå då in och läs mitt senaste inlägg! :D

Johanna skriver:

Fin och intressant blogg :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar