gratisbio = gratis presenkort



Hade helt glömt bort denna underbara sida, som jag alltid var inne på förut och fick presentkort av. så glad att jag kom på den nu och kan fortsätta att samla mina poäng.

Genom att bli medlem via den här länken, får du genast 75poäng i välkomstpresent. Som registrerad medlem kan du sedan enkelt samla in poäng, genom att utnyttja nätets hetaste kampanjer, tävlingar och gratis erbjudanden. Poängen kan sedan bytas mot gratis biobiljetter eller presentkort på över 200st svenska butikskedjor, som tex: hm, nelly, lagerhaus osv. Medlemskapet är gratis och utan några förpliktelser.. så vad väntar du på?
Börja samla dina poäng redan idag!


Camilla E Lindström skriver:

Tack snälla för titten på min blogg!



Jag är nominerad till Årets mammablogg 2009, besök gärna min blogg igen så får du reda på hur du röstar!



Kram C


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar