hatar att man inte kan gå på birsta

(Noel nu på morgonen, han hade mycket hellre lekt i ett gym)

då ligger lillhjärtat och sover igen och själv sitter jag här.. var så sjukt trött imorse, men så fort jag kom ut och tog en sväng med vagnen så piggnade jag till och nu efter en kopp kaffe så skulle jag kunna springa ett maraton..

hade som planerat tänkt åka ner till birsta i eftermiddag och ta en jul handling och under tiden lämnat Noel hos mormor, men kom på att vaccinet inte hunnit verka än och då känns det bara onödigt att åka ut dit (som barnmorskan avrådde oss ifrån igår) för att kanske dra med sig någon smitta hem till Noel.. så istället ska vi ta det nästa vecka, måste köpa ett lekgym också, han tycker inte det är roligt att ligga på pläden längre och det blir jätte tungt för oss att han ska stå och hoppa i våra knän, sedan ser man hur roligt han tycker det är då han fått lånat Antons, han hamnar som i en egen värld bland alla färgerna ;b

nej, nu måste jag kika till Noel i vagnen.. igen, springer nog och kollar 2ggr var femte minut så ingen katt eller älg lagt sig där, Haha! ett babyvakt kan också skrivas upp på önskelistan. : )


Anonym skriver:

Jag lyckades "få in" några älgjägare i vår barnvakt nu på morgonen, det var lite spännande.. :-) Måste byta frekvens nu..

jess skriver:

<3 söööötnos!

sandra skriver:

Tjenare :)

Tänkte fråga hur lång tid det tar innan vaccinet verkar? Tog det idag :) kramis


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar