i skogen hör ingen dig skrika?

sjukt hur snabbt dagar kan försvinna, fast man egentligen inte gör någonting alls. har iaf gjort lite nytta, bakat yttligare 50st kanelkakor, så nu är allt bak till julafton undanstökat, förutom knäcken förståss men den blir inte till att göra än på nån vecka.

det här är iaf den andra dagen jag är billös och det blir minst en dag till. johan har våran passat då hans arbetsbil är inlämnad på verkstan, jaja det går väl ingen nöd på mig (egentligen).. men nu känner jag mest bara hur mkt jag vill åka härifrån just för att man inte kan, så då inbillar jag mig att bilen står utanför och plötsligt känner jag mig väldigt nöjd med att bara vara hemma, Haha.. konstigt hur man fungerar. Emma hade ju som planerat tänkt kommit upp till mig idag, stackarn hade gjort sig och Anton klar då hon upptäcker att bilnycklarna inte är hemma, utan i hennes killes byxor på jobbet, typiskt. jag hade verkligen sett fram emot lite sällskap här i skogen, Haha..

nej, vad ska man göra nudå? noel har precis somnat och jag har nada to do.. kanske dricka en kopp kaffe och fundera kring jordens undergång eller ej? Blaaha!

Elin skriver:

prata inteeee om undergången carro jag får paranoia, jag känner mig skiiiiitskraj över det. Muhah:|


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar