inte en sekund, utan dig.

igår var det som sagt julbord, väldigt gott och trevligt. men satt mest och tänkte på Noel, varför?? jag trodde, hoppades och ville kunna slappna av och njuta av maten, men allt som cirkulerade i mitt huvud var "är han vaken?" isf "vad gör han?" "skrattar han, skriker han" osv. så tre timmar klarade jag innan jag åkte ner till lillprinsen och vad mysigt det var att träffa honom. sedan åkte jag upp och hämtade johan efter tolv och vi åkte hem, då hade noel somnat i vagnen nere hos pappa sedan några timmar tillbaka och hela kvällen där hade fungerat jätte bra, skönt.

bjuder på en liten morgon bild på noel och liten del av pappa.. idag tänker jag krama tillbaka alla timmar jag förlorade med honom igår.

Sandra skriver:

vad är det för hemsida till den som kommer att vara inne i stan då? kan ju gå in och kika :)

Duktig du var igår, må jag säga! :) Utan Noel i TRE hela timmar :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar