middag hos pappsen

igår var vi som sagt på middag hos pappa, blev bjudna på porterstek, mumma! då vi kom hem blev det bara slö framför tvn och alla leksaker jag tagit rätt på hos pappa bärdes upp till Noels rum, så idag tänkte vi nog fixa iordning lite där, sätta upp några hyllor att ställa alla hans leksaker han fått på.

hade ju som planerat tänkt åka ner till johans mamma idag på middag, men nu hade hon fått feber så det blev uppskjutet och lika bra det.. inge kul att ha Noel uppi massa sjuklingar, så det får bli en annan dag ist! : )

..och nörd som jag är så är nog all planering inför julaftonen här hemma redan klar, satt igår kväll och renskrev det sista, haha.. jag skäms över mig själv och känner mig som 40 ibland. men jag gillar ju sånt här ja ;b

nej, nu ska jag fylla på kaffekoppen så slumpen blir varm igen, glömmer alltid att dricka upp innan det kallnar! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar