sjukhusbesök

ja, blev som sagt ett litet besök på akuten ikväll. då Noel inte hade kissat sedan sex imorse, sovit hela dagen, inte velat tagit bröstet och kännts allmänt slö. så jag ringde till vårdcentralen och dom bad mig komma in, de kikade lite på honom och tyckte han verkade pigg, det var han då också hade vaknat till och pratade på som vanligt, men eftersom han fortfarande inte hade kissat riktigt så gav dom mig en remiss till sjukhuset för säkerhets skull. så vi blev då tvungna att åka in dit och där fick vi vänta, eftersom den enda barnläkaren precis blivit tvungen att gå till en förlossning. Dom gjorde lite tester på honom och konstaterade senare att han var okej och att vi fick åka hem. Dom sa att det inte gjorde han någonting att han hade en dag då han mest bara sov och åt lite mindre, då han enligt dom hade mycket att ta av.. våran tjockis ;b

jaja, skönt att vara hemma iaf och att allt var bra, bättre att åka in en gång för mycket! : )

Anonym skriver:

Vilken mysig blogg du har. Jag har en kille på 4 år och när han var bebis så hände det en gång att han inte bajsade på 17 dagar!!! Men tydligen kan de vara så att de förbränner maten så fort. men visst va jag orolig... Absolut bättre at åka in en gång för mycket :-).

Tina skriver:

Vilken mysig blogg du har. Jag har en kille på 4 år och när han var bebis så hände det en gång att han inte bajsade på 17 dagar!!! Men tydligen kan de vara så att de förbränner maten så fort. men visst va jag orolig... Absolut bättre at åka in en gång för mycket :-).




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar