skit före och en massa annat, typ.

så, då har vi (brorsan o jag) precis kommit hem igen, efter en tur till bispgården för att hämta mitt cellbes paket och handla lite smått.. hade jag vetat om föret, att extralysena var oinkopplade och att rutan var skitigare än satan utan spolarvätska eller riktigt fungerande vindrutetorkare.. så hade jag förmodligen inte åkt ikväll. hamnade bakom en bil som låg o körde såååå sjukt sakta och alla som känner mig vet att jag varken har tålamod eller tid till att ligga efter sånt, men ja.. nu hade jag ingen typ av val då snön, mörkret och allt annat gjorde att jag knappt såg ett skit.. nu är vi iaf hemma igen och gardinerna passade perfekt, synd bara att jag inte kan sätta upp dom fören om några veckor, då några bestämt att det är alldeles för tidigt att sätta upp julgardiner och dylikt nu.. suck!

idag har iaf emma och anton varit här, vi tog en lång promenad, drack kaffe och pratade en massa som vanligt! : ) sedan hämtade johan brorsan i liden och sen åkte vi dit och nu är vi hemma igen.. ikväll blir det kladdkaka och grädde till kaffet, smaskens! : )



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar