en höst promenad

åh, idag är det verkligen höst ute, luften känns frisk och träden är täckta av färgglada löv. har aldrig uppfattat naturen så vacker som den faktiskt är, det är så mycket man missat då man snabbt sprungit förbi.

jag och noel har iallafall varit ute på en lång promenad i det fina vädret och det kommer bli någonting att ta som en daglig rutin, en promenad före eller efter lunch. har fortfarande kilon att gå ner och kondisen är inte den bästa just nu, så det blir nog bra.

nu har han precis somnat efter att ha varit vaken hela morgonen/dagen, så då passar jag på att slå mig ner vid datorn en stund. då johan slutar vid fyra ska vi åka och handla och ikväll blir det nog lite film skulle jag tro.


Sandrisen skriver:

Vad mys med prommis :) Själv sover jag bara hela dagarna, samlar krafter. Hoppas att ni får en trevlig helg! :) Kramisar

Tess skriver:

Åh vad löven är fina. höst är en fin årstid.



Önskar jag kunde ta del med alla promenader. älskar att vara ute och gå. Gärna långt!

Tess skriver:

Jag kan alla dagar=) Skola onsdag och torsdag eftermiddag och fredag är jag upptagen.

Men det vore jättetrevligt för Johan är hemma med och han vill träffa er med=)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar