långpromenad i vackert höstväder

idag har jag och noel varit ute på en 80min promenad med anna-karin, sedan blev jag bjuden på kycklingsallad och kaffe hemma hos henne och blev kvar där i över två timmar. nu har jag och noel kommit hem igen och det är dax att börja med någon middag. fick även låna med mig en recept bok av anna-karin så lite sugen blev man ju på att baka någonting gott, men känns lite tråkigt då man inte får frossa i det själv, så nån som vill komma förbi på kaffe? jonas och lennie skulle väl iofs kika förbi senare ikväll som jag fattade johan (?) jaja, nu ska jag skynda mig att kika igenom hela internet medans noel ändå ligger lugnt och vilar...

ajo, noel har namnsdag idag.. för det är nils, efter hans gammalfarfar! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar