en helg hos mamma

har lånat datorn hos mamma nu och tänkte sammanfatta ett litet inlägg på vad som hänt sedan sist, antar att ni dött av nyfikenhet, eller hur var det?

igår åkte jag iaf ner till mamma vid tolv tiden, hade som tänkt planerat att åkt ner tidigare då mamma tagit ledigt för att umgås med mig och noel, men noel skrek konstant till kl fem på morgonen, så vi var jätte trötta och ville sova ut lite innan vi drog ner över. sedan hämtade vi upp mamma och tog en tur ut till birsta, där fyndade jag ett linne, en t-shirt och en hoodtröja för 350kr tillsammans, då dom hade 50% på alla tjejkläder på carlings, najs! =D noel fick sig en ny pyjamas och en nalle puh dress och sedan blev det lite kaffekoppar, skålar och smått handlat på öb. då vi var klara i birsta åkte vi hem till mamma och började förbereda maten, så kom johan och åt med oss och sedan blev det idol och lite gotta.

idag har jag skjussat johan och swing till pokerturneringen dom skulle spela idag. sedan åkte jag och mamma ut till clas ohlssons, där köpte jag ett "julträd" med belysning att ha på altan och en locktång. sedan blev det kalas hos mormor och nu kommer mina kusiner från linköping och hälsar på, var länge sedan vi sågs så det ska bli riktigt kul att ses igen! : )

ha en trevlig lördag allesammans! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar