en lång dag

idag vaknade vi redan vid halv åtta och klev upp, annars brukar vi sova till halv tio åtminstonde och då försvinner dagen iväg så snabbt. var nog för att noel somnade två timmar tidigare än vad han brukar göra, så jag hoppas det håller i sig nu, kan vara skönt med lite egen tid på kvällen då han somnat faktiskt. just nu ligger han ute och sover i vagnen tänkte låta honom sova i två timmar till och sedan ta två timmar på eftermiddagen då johan kommit hem, får se hur det går.. lite svårt att styra hans sömnvanor än, men vi testar! : )

imorgon kommer eleine och emma hit, blir riktigt trevligt, ska bli kul att se eleines stormage nu, snart dax ju, spännande! : )

på fredag åker jag och noel ner till stan tidigt på morgonen, för att spendera dagen med min mamma som är ledig då, sedan då johan slutar kommer han också ner och så stannar vi där över natten. på lördag ska johan spela en poker turnering i stan, så då umgås noel och jag ännu mera med mormor (mamma) och stannar en natt till hos henne. det ser vi fram emot! : )

ajo, ringde försäkringskassan också, det gick ju bra.. en handläggare skulle ringa upp mig inom två dagar, en evig jävla väntan bara. håller tummarna ändå för att jag fått brev av dom idag.

nej, nu ska jag kika på jul-inredning.. sköt om er och varandra! : )



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar