en trevlig helg med härligt sällskap

då gick ännu en helg mot sitt slut och den här helgen har varit helt underbar, har haft både mamma, robin och emelie på besök. igår blev det god mat, tv och tp spelande och idag har vi bara suttit inne och tryckt. Noel och mormor hade en lång pratstund tillsammans tidigare idag, han lyssnade intressant till allt mormor sa och svarade, så har han aldrig gjort då jag pratat med honom, men antar att det jag säger inte intresserar honom.

nu har dom åkt hem och jag har precis kommit hem igen ifrån en promenad med noel och nu ligger han i vagnen ute på altan och sover. johan är fortfarande ute och arbetar på gården vilket han gjort sedan imorse, så funderar på om man ska steka upp lite tjockpannkaka om ett tag till lunch, antar att han börjar bli lite hungrig.

imorgon ska vi till familjerätten kl tre annars händer det ingenting.. jaja, nu ska jag kika vidare!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar