kaffe kaffe kaffe

nu har anton och emma åkt hem för någon timme sedan och jag har hunnit göra en kycklingsallad till middag som vi ätit, mer än så har inte hänt. tänkte ta och koka mig lite kaffe, men så kom jag på att anna-karin skulle kika ner ikväll så jag fick ta en liten snutt på glöggen hon brukade göra till jul och ta receptet av henne.. så då kan jag lika gärna vänta tills dess och se om hon kanske vill ta en kopp. har redan druckit tre koppar kaffe idag då emma varit här så lika bra att inte hälla i sig för mycket, vet inte hur lilleman skulle reagera på det. sjukt hur min kropp ställt om sig gällande koffein, förr innan jag blev gravid drack jag säkert tio koppar kaffe per dag, men sedan hade jag en period i början av graviditeten då jag inte alls kunde dricka kaffe och sedan då jag väl började dricka det igen så blev det inte alls lika mycket och knappt en kopp per dag, konstigt det där.. men skönt att slippa bli tokig om man inte får sin dagliga dos iaf, kan ju inte varit direkt hälsosamt att dricka så pass mycket som jag drack egentligen, menmen.. blev ett jävla gnatade om kaffe, måste kännas fruktansvärt intressant för er andra att läsa.. jähäjä, nu ska ja kika tv!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar