snöööööööö



finns det något underbarare än att vakna upp en morgon och se att den första snön har kommit? precis som då jag var liten har jag vintern som min absoluta favorit månad, sommar och värme tröttnar man rätt snart på, men vintern vill man alltid få ut lite mer av. i år känns allt lite extra och jag har julstämning i kroppen redan nu, vilket annars aldrig brukar komma. har aldrig varit någon fantast av julafton, utan har faktiskt föredragit min egen födelsedag mer.. men den här julen har jag längtat till sedan i mitten av sommaren, för i år ska vi fira den här hemma i boda och för första året med vårat lillhjärta <3

sedan finns det inget bättre än en heldags/kvälls/natts skotertur, med en massa grillning och trevligt folk att stöta på överallt efter lederna. känner på mig att mormor till noel får komma upp hit en dag i vinter och vara lite barnvakt för första gången så vi kan åka ut på en riktig tur, själva.

Josefin skriver:

Vintern är bäst :D

Malin skriver:

Mmm, visst e de underbart me vinter...o skoter!! Hoppas du får komma ut på en riktigt härlig långtur i vinter nu då!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar