älgkött och kantareller

idag blir lillhjärtat 3veckor, undra hur länge man kommer räkna veckor och dagar? tills man kan räkna år kanske?

just nu håller johan på att stycka upp älgköttet vi fått, och kantarellerna har blivit rensade och klara. emma, niclas och anton kommer upp till oss idag och senare ikväll ska vi bjuda dom på middag, blir såklart älg och kantarellsås.

nej, nu måste jag rusa iväg.. nån som är hungrig!


Sandrisen skriver:

Ja men hör av dig till veckan tycker jag allt :) Kramisar

Anonym skriver:

Åh, härlig middag som väntar :) Vi kommer snart. Niclas ska bara fixa klart lite här hemma å sedan en dusch. jag tar med mig vagnen iafll vi ska gå rå :)

Emma S skriver:

ja du förstod nog att det var jag som skrev fast att jag glömde skriv det. haha



//Emma


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar