ännu ett besök hos fsk


 nu är vi hemma igen.. besöket hos försäkringskassan gick väl som väntat, blev inte direkt hjälpt med någonting utan skrev ett brev till dom om att jag begär en omprövning, de har räknat ut en årsinkomst för mig på ca 86000, vilket bara att beräknat utifrån en inkomst, då jag egentligen har en inkomst på 160000.. så nu är det bara att vänta, se och hoppas på att dom inser att det är totalt orimligt att bara beräkna min föräldrapenning på en arbetsgivare, då jag faktiskt haft två stycket varvat med varandra.. jaja, dom slutar inte förvåna.

hann även med en sväng till mormor, middag hos mamma och en snabbis upp till carina där noel fick en fin björn borg tröja hon köpt till honom. hade som planerat tänkt ta en kvälls kaffe hos jocke och jessica, men johan var trött och ville hem, så funderar om man kanske ska ta en sväng ner imorgon om hon är ledig (?).. först ska han vägas kl 11 på bvc iaf.. nej nu blir det idol!


Sandrisen skriver:

Att du orkar.. ? Har fått havandeskapspenningen, får se hur det blir med f.p. för mig...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar