då det regnar

idag får vi känna av den sämre delen av hösten, regn, rusk och en massa grått. samtidigt som man vill göra så mycket så saknar man helt orken till att göra någonting och alternativ finns det inga, för vad ska man hitta på egentligen? man vill ju gärna inte gå ut och promenera, folk att hälsa på finns det inte heller då alla jobbar och att bara åka ut och tomåka bil kostar en massa pengar och är inte sådär överdrivet intressant då man hamnar i baksätet. att ta en sväng till stan är bara att glömma, då jag förmodligen blir utan föräldrapenningen nästa månader och därmed blir helt utan pengar, det har inte hänt på de senaste två åren att jag gått utan lön, så vet inte alls hur det ska gå, blir inget överdrivet lyx iaf, kanske en månad hemma på soffan?  blä!

blir en riktig ligga inne dag känner jag på mig, how i met your mother maraton och en massa mys med pojkarna.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar