f,f! = fredag, finally!

lillhjärtat har precis somnat på mitt bröst här framför datorn, han är så bortskämd, måste försöka låta honom ligga själv en stund om han gnäller lite, men han ser så liten och ensam ut i den stora sängen, så jag blir såklart tvungen att lyfta upp honom.. hm, not good!

idag ska jag torka av alla möbler i huset, puuh.. och förmodligen baka nya frukostmuffins, dom har precis tagit slut och är så perfekta att ha till morgonkaffet om man inte orkar göra sig en macka, mycket godare för den delen också. sedan då johan slutat ska vi nog upp till hammarn och handla lite. imorgon kommer emma och niclas upp på middag, på söndag är det kalas för brorsan i stan, sedan ska vi kika förbi jessica och jocke och hälsa på.. och på måndag ska jag in och träffa elin, även att hennes mamma köpt kläder till noel, tiih..sött! : )

nej, nu ska jag försöka lägga hjärtat för sig själv och slå en pling till johan.. han skulle tydligen komma hem på lunch idag också.

Tess skriver:

Jo det är klart det är lätt.

Men jag lär mig inget istället=/



vill träffa er!!

Tess skriver:

hmm.. måndag är jag ledig. tisdag är jag ledig. på onsdag är jag upptagen och torsdag går jag i skolan till halv fem och fredagen går jag till fyra och helgen är fri=)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar