våran andra helg tillsammans

hjärtat fortsätter att sova kanon bra på natten, ammade honom för sista gången kl 11, sedan vaknade han vid 3 tiden och ville äta, för att sedan somna om och sova ända till kl 9, bara att hålla tummarna på att det fortsätter såhär ett tag till, han gav oss iaf en lugn start : )

just nu har jag precis vaknat igen efter att ha legat och vilat med honom i sängen i ca 1timme, johan har åkt till liden för att handla och Noel ligger och hickar som vanligt ;b ikväll blir det idol och go mat!

våran barnmorska har även sagt åt oss att hålla oss hemma i tre veckor om vi kan, för att inte utsätta honom för något virus, med tanke på influensan som går just nu, flera runt omkring oss bara som har den, inte svininfluensan men den vanliga är ju minst lika elak, om inte värre(?). så jag tänker lyda hennes råd och hålla mig hemma med honom, ett besök på birsta just nu är inte en bra miljö för ett litet spädbarn, deras lungor är så små och outvecklade att det vore riktigt farligt om han skulle drabbas av någonting, det skulle jag aldrig riskera. ni får kalla mig fjantig, men så är det. tid att gå på stan och träffa folk har vi massor av sedan..

nu ska jag klä på mig och göra mig klar för dagen, har gått i morgonrocken hela förmiddan.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar