ännu en dag utan handling

Skulle ge handlingen ännu ett försök idag. men vad händer? jo, johan blir dålig och kommer hem tidigare från jobbet. så håller en tumme för morgondagen istället.

just nu är Noels morbror här (min bror alltså) och han kanske stannar över inatt. kanske blir nån film, men förmodligen inte. för jag tänkte faktiskt ta en dusch och sedan sätta mig vid datorn uppe där vi har photoshop installerat, ta mig en kopp kaffe och klura på en design.

får se om det dyker upp nån ikväll, men orkar nog inte sitta allt för länge, så förmodligen inte det heller..

Denise Ännu en mammablogg! skriver:

hoppas du kommer på något, fast vad gör det. Denna är fin den med :D kaffe så sent? Då skulle jag aldrig somna :P


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar