degar kväll

Åååh vad skönt. maten är äten, liten sover, tvätten är viken, allt är undanplockat, ljusen är tända.. och nu ska jag bara sjunka djuuuupt ner i soffan.

imorrn blir det mussjö pimpeln om det inte är allt för dåligt väder, sedan får man se vad som händer. på lördagmorgon ska jag och emma in tidigt-tidigt för att handla påskmaten på maxi och sedan åker jonas och fia med oss upp. senare blir det påskmiddag och gotta.. kommer bli en kanon kväll! : )

ska ta fram mitt helt sprojjlans nya block och skriva upp alla mina "kalas-recept", kakor, tårtor, muffins osv.. råkade lägga en saftflaska som läkte så skiten rann ut över alla mina urklippa recept så dom låg för några dagar sedan blad efter blad på tork i hela köket. ingenting att behålla direkt, så tänkte skriva av de jag vill ha kvar.. det värsta är nog ändå att jag tycker sånt är kul, känns lite som man är på resturang då man skriver av recept, är det bara jag som känner så? som en meny, ja mena man kan ju faktiskt göra allt om man bara vill.. : )

nä, nu måste jag skynda mig att kika igenom hela jävla internet, för johan ska spela turnering här om exakt tjugofem minuter och vid datorn uppe vågar jag nog inte sitta, så mörkt och läskigt där på kvällen och gamla hus gnekar. trevlig kväll på er! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar