det hände

Den här morgonen kunde startat bättre
. Noel vaknade vid sex tiden imorse så då flyttade vi över honom mellan oss i våran säng, där somnade han om och då Johan åkte på jobbet vid sju så la han upp dom två tjocka kuddarna som vi alltid lägger under madrassen på sidan ingen av oss ligger.

Men vad vaknar jag av kl 8? jo ett duns och ett skrik. bebis över bord, stackars lilla älsklingsvännen. paniken var ett faktum, hade han slagit i nacken, hjärnskakning? och var inte huvudet lite snett efteråt? nu har det gått en timme sedan det hände och han lekar och skrattar på som vanligt.

Hade som planerat tänkt åka in till Elin idag, men vi blir bara hemma istället.. ska försöka hålla honom vaken så länge som möjligt så han inte börjar må dåligt av en hjärnskakning.. : /

Stackars min lilla bebis..

Mamma skriver:

Haha, "bebis överbord" det lät roligt, men lillstackarn sånt händer de flesta, helt plötsligt är dom små väldigt rörliga och det går fort;)

Emma skriver:

Tips att lägga en madrass eller kuddar även på golvet :-)

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

du är mitt bloggtips idag :D

madde skriver:

ella har ochså ramlat ut sängen! men de gick bra! sen dess har hon inte fått sovit med oss :)



Jenniesvensson.blogg.se är jätteduktig på de här med kalorier och mat! Hon hjälpte mig ett tag! dock höll jag inte det jag skulle..haha!:D



men jag äter faktiskt aldrig onyttigt..eller vi äter aldrig godis,chips goosaker å sånt!!

sälla skräpmat!



dock blir ju mycket potatisgratäng ( grädde) Såser som kanske inte är så nyttig!

ändå står vågen på samma! har gjort ett tag!

Nu har jag börjat ätit mkt grönsaker ochså!



MEN vill gå ner snabbt men hälsosamt..annars går man upp så lätt igen sen..ÅÅÅÅ suck! smidig till sommaren vill man ju vara!!! :(

Jennifer skriver:

vilken snygg dress lillkillen har :)!

Jennifer skriver:

Ja absolut :). åh ja man kan shoppa fina saker där, men den satt ju på en himla söt grabb också , så det har ju säkert betydelse med :)

Mamma skriver:

På det här kortet på Noel ser det ut som det är du Carro när du var liten;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar