nya tider

jag kan ju säga så mycket som att det här är lååångt ifrån vad våran mathandling brukar se ut som
. böner, råris, mini matlagningsredning, lätt creame fraiche, keso mini + keso oliver, rågsikt-hårdbröd, morötter, paprika, gurka, bananer, torsk osv.

min sambo var även klantigheten själv och glömde kortet hemma, så vi fick handla så långt kontanterna räckte. fick med andra ord inte alls med oss allt vi (jag) hade tänkt.. så det får bli en ny sväng ner på torsdag istället..

känner mig iaf sjukt mätt, så pass mätt att jag måste skippa nutriettan till kvällen. tog en sallad i stan och blev mätt på halva, inget bröd tog jag heller och ingen dricka till maten, vilken sjukt skön mättnadskänsla det ger motför att äta tills man näst intill spyr. i övrigt har jag tagit en nutrietta kl 7 och en kl 11, varav salladen vid 18. tror magsäcken redan krymp. får hoppas resten av veckorna går lika bra.

nu ska jag lägga mig i soffan och dricka en massa vatten.. gonatt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar