påskmiddag på nybrogatan

Nu har vi precis kommit hem ifrån påskmiddagen hos johans mormor, var bra med folk där och en massa trevligt. maten var riktigt jäkla god och nu är man uppylld för att klara av veckorna som väntar.. två veckor kvar tills jag får gotta mig en dag, men just nu känner jag mig mest bara sugen på vatten.

Har inhandlat pulverdrycken nu iaf, men imorrn ska vi in och handla inför veckan/veckornas mat. som tur var så har vi nyss storhandlat med kyckling, köttfärs, fisk osv så det blir bara lite komplitering med råris, bönor och grönsaker.. för börjar det bli dyrt att äta nyttigt så lessnar man nog rätt snabbt, så ska inte försöka ändra allt för mycket. skippa grädden och feta såser och äta sig mätt genom att fylla upp halva tallriken med grönsaker får räcka.

nej, nu ska vi göra klar nolle för natten.. blev lite senare idag då han somnade på vägen hem från stan.. hörs på sen! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar