valborg



Idag har vi varit och besiktat bilen, som gick bra.. och storhandlat. Nu har vi tänt på grillen och Noel ligger ute på gräsmattan på ett stort täcke och leker. Vid åtta blir det en liten promenad till brasan på lägdan bredvid oss och sedan är det dax för liten att sova. blir nog en lugn och skön kväll på altan bara.. : )

Hoppas ni alla har en trevlig valborg! : )


ewe skriver:

hahah smart :D men nu vet du hur du fixar det tills nästa gång ;) Eller så tar du mig så delar vi ;D haha

KIKKI skriver:

Hehe :D HM! ;)

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: haha jag atar öl så för mig är det ingen risk men oj vad jag älskar att svepa en kall smirrenoff ice, mumms. MEN som sagt, det händer inte nu då jag tävlar mot mig själv haha. Jo men det tror jag också att det kommer göra, släppa alltså. Men det gäller väl bara att bryta det och gå ut en gång så är det klart sen. Men jag kommer nog aldrig bli den som gör det ofta, utan kanske max en gång i halvåret. Får dåliga vibbar av föräldrar som festar pga min barndom då det hände ganska ofta då jag var hos min pappa, men ja han var ju också ung, som mig. Men ja haha.. Det går säkert bra, det är ju skönt att få komam iväg och göra något också, samtidigt som man får sitta där och tänka tillbaka :P tack :D

Erika skriver:

Jag saknar dock inte alkoholen men det är lite tärt att sitta nykter bland fulla människor ibland.



Jadu, slippa spy gör man ju inte nej :P det roar jag mig fortfarande med men jag tror det börjar försvinna bort nu :P hoppas! haha



Hoppas ni hade en bra valborg :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar