dom där pingvinerna

ikväll är vi slöare än slöast
och jag sitter mest och väntar på att pingvinerna från madagaskar ska komma ner på datorn, på engelska dock och egentligen inte heller för Nolles skull, utan för min egen.. de har ju nämligen gjort en egen serie efter filmerna. de tror fortfarande att det är agenter och det är så sjukt jävla bra. Så det är vad jag och Nolle kommer ligga och kika på dagarna framöver. engelska passar våran übersmarta son alldeles perfekt, internationellt vare och han har faktiskt ätit fisk typ varenda dag den här veckan = bra för hjärnan.

Imorgon blir det drakborgen vid 13 tiden med familjen Malm/Sellén och sedan ska vi inhandla lite stuff på ikea och möjligtvis någon annan inredningsbutik(?), sedan blir det tokhandling av mat och säkert en sväng på boan, i think.

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Ja det är de värsta med bloggvärlden, att man inte alltid kan ses! tråkigt :(

Emma - Mamma till Alicia ♥ skriver:

Åh tack så mycket :)

Själv tycker jag att hon bara växer & växer :p



Vilken fin blogg du har :)

Har du gjort designen själv ? ^^,



kram

KIKKI skriver:

hehe, nejdå. inte pga det han var där. Han skulle dit egentligen förra veckan men då var han så jäkla sjuk så då hade vi en ny tid idag, och idag mådde han bättre så ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar