en söndagskvälls update

Blev bjudna på middag idag hos Familjen Malm/Sellén. Regnbåge, färskpotatis, romsås och sallad var det som bjöds på och det var ju precis som det låter sjukt gott.

Imorgon beger sig jag och Noel ner till stan för några nätter hos Elinpelin. Vi ska fixa lite hår (jag ska färga håret, hoho.. tror jag, färg återkommer jag med imorgon), dricka lite vin och lira sims.

Ska hämta mina betyg på Nti och på onsdag ska jag på komvux för att lägga upp och söka lite kurser till januari.

Nu ska det liras sims, har fan suttit i flera timmar igår och laddat ner bara möbler och stuff, blev så jävla trött så jag inte hann spela, men nu jävlar ska det nötas tangenter, även fast man använder musen mest.. (Haha hur lät de där egentligen?!)


Mamma skriver:

Va kul vi syns i morgon gumman:)

jess skriver:

haha jag spelar nu :P..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar