onsdag = mammaträff

Nu sover liten igen
och jag ska passa på att göra mig klar inför dagen, så man slipper stressa på med sånt då han vaknar igen. Framåt tolv tiden ska vi rulla ner till catharina för lite mamma-och-barn träff.. det ser vi framemot och det blir bra för Noel att få göra av med lite extra energi inför kvällen..

Igår kväll var jag ner till liden igen och fixade lite som sagt och ska förmodligen ner dit i helgen och göra resten.. bara allt är på plats så kommer jag självklart slänga ut till er vad det är.. och nej, jag och Johan ska inte separera om det mot (ingen) förmodan skulle gå några rykten på byn. man är ju inte helt osynlig när man försöker ställa för någonting där.

nu: kaffe!

KIKKIIII skriver:

men fan vad nyfiken du gör mig, jag vill veta!!! NUU :D haha!

Emma S skriver:

Do it ! :)

Daniel skriver:

å lata sej vid soffan e grejer det!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar