tiden går

Kan inte förstå att jag nu varit ledig i ett helt år, helt otroligt vad tiden har gått snabbt. Jag älskar att vara hemma, mysa med Noel, umgås med andra mammor, dricka kaffe, städa huset och baka. Men nu känns det skönt att få komma igång igen efter jul, men jobb och studier. Lilla Noel ska börja dagis i januari och jag kan inte förstå att min lilla bebis har blivit stora killen.

Har tid hos en studievägledare nästa onsdag, ska bli spännande att se hur man kan lägga upp studier, förhoppningsvis lite jobb och inte allt för långa dagar på dagis i början. deltids studier kombinerat med halvdagars föräldraledighet? sedan får man ju inte jobba för mycket då man studerar heller, var ligger gränsen? gud så mycket det är att tänka på, ska bli så skönt då allting börjar rulla igång och för första gången i mitt liv känner jag mig riktigt motiverad till att sätta mig vid skolbänken igen.



jag för ca 1år sedan (v38)


KIKKI skriver:

hehe :D jag känner mig jättepeppad för att plugga om några veckor jag med :D härligt att man har lite motivation till det =)

jess skriver:

ja ska oxå plugga sen! jag är as peeeepp! härligt jobbat carr! kämpa på älskar dig<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar