våran vardag utan bilder

Jag saknar min kamera, det är så tråkigt att blogga utan den. igår bakade jag och Noel hallongrottor, riktigt fina blev dom och hade mer än gärna delat med mig av en bild, men icke.

Noel har varit världens charmtroll de senaste dagarna och står upp på sin storabil, rycker i ratten och brummar högt, något jag gärna skulle delat med mig av, men det går icke heller.

Jag skulle högst troligt lagt upp en bild på våran nerdränka gård och skriva något i stil med "ännu en blöt dag", men att bara lägga ut en text utan bild känns lite sådär och halv tråkigt.

Har ni läst igenom ännu ett inlägg utan bilder, så får jag tacka och gratta.. ska troligen köpa mig en ny och enkel kamera imorgon, så håll ut kära vänner.. bilder kommer snart igen! : )


KIKKI skriver:

vi håller ut :D huvudsaken du skriver ;)

KIKKI skriver:

nu undrar jag en sak också :P du har ju köpt din hårförlängning på rapunzelofsweden va? vilken färg har du? stämmer färgen bra med bilderna? så jäkla svårt att veta :o


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar